ואז… ילדינו ונכדינו ישאלו : איפה הייתם ומה עשיתם כאשר פשעי השנאה האלה התרחשו?

Posted: May 8, 2014 in Uncategorized

האתגר הגדול העומד לפתחנו , אנחנו היוצאים באופן חד ובלתי מתפשר נגד “תג מחיר”, נגד פשעי שנאה , נגד גזענות ונגד מגמות בחברה הישראלית ה”מבינות” את התופעות האנטי מוסריות וההרסניות האלה היא להשמיע  קול צלול וברור, לא מתפשר, לא מנהל משא ומתן , לא מבין את הנסיבות , ולא מאשים את “הצד השני”.תמונה

חובה עלינו להפוך את קולנו לקול המוביל בחברה הישראלית , למיין סטרים , לשביל הזהב, דרך של דיאלוג , חיים משותפים , הכרת האחר , וכבוד האדם באשר הוא אדם.

הקול שלנו נתפס כקול אזוטרי, מתייפייף , תמים , לא מבין את המזרח התיכון וניתן להמשיך ולהפליג בתאורים. 

 הגיע הזמן לצאת מהמערה!

, הגיע הזמן להביא, ויש האומרים להחזיר , את השפה הערכית שלנו למרכז הבמה הישראלית , לא מתוך חשש, ולא מתוך ייאוש , אלא מתוך אמונה ערכית עמוקה לפיה כך אנו רוצים לראות את עתידה של מדינת ישראל וכך אנו רוצים לגדל את ילדינו.

הכל מתחיל בשפה , בשפה שהיא ברורה ולא מגמגמת , חדה ולא מתפשרת, כי על גזענות ופשעי שנאה לא מתפשרים ולא מנהלים משא ומתן.

ככל שנשמיע אמירות ברורות , נפרסם אותן ברבים , בקולנו, עם פנינו , כך יצטרפו אלינו עוד ועוד אשר יבינו שאין מה לשתוק עוד. אחרת , אפשר להתחיל לסגור.

זוהי חובתנו המוסרית , בשביל הכאן והעכשיו ובשביל ילדינו.

האם נוביל את עצמנו בעיניים פקוחות  אל השאלה שילדינו ונכדינו ישאלו בעוד כמה שנים – איפה הייתם ומה עשיתם כאשר פשעי השנאה התרחשו ?

התשובה היא ברורה כבר היום להשמיע קול חד ברור וערכי  ולעשות מעשה אשר ישמור על הארץ הזאת מוסרית ושוחרת שלום – עכשיו ולא מחר.

 

 

 

 

 

 

Comments
  1. yahalom says:

    אמרת וצדקת!! “הכל מתחיל בשפה , בשפה שהיא ברורה ולא מגמגמת , חדה ולא מתפשרת, כי על גזענות ופשעי שנאה לא מתפשרים ולא מנהלים משא ומתן.
    ככל שנשמיע אמירות ברורות , נפרסם אותן ברבים , בקולנו, עם פנינו , כך יצטרפו אלינו עוד…ועוד…ועוד

Leave a comment